Hejsan!

Igår var det sista skrappkvällen för i år.Vi starta igång den 13 januari igen,så jag får väl scrappa lite ute i garaget så länge.Jag stämplade 25 st julkort igår och gjorde 2st tändsticksaskar,mera hann jag inte med.
Lena å jag har funderingar på att köpa Slice Cutter,nu efter jul.Jag har hört att den ska vara bra,men hade  velat se den i verkligheten.Jag såg den på You Tube,å den verkade vara rätt enkel,,,men men vi får se..

Idag ska vi baka pepparkakor med Annelie å barnen.Det ska bli mysigt.Det luktar ju så gott när man bakar pepparkakor.Redig jul stämning...

På lördag blir det Ullared igen.Lena å jag på shopping tur ..Vi ska åka dit med Lenas jobbar kompisar,(ska bli intressant.)..hahahahha
Jag ska nästan bara handla leksaker.Jag har ju precis varit där.En och en annan onödig sak hamnar väl i vagnen,som vanligt.Lätt hänt..hahahhahaha

Kram kram Malin



Kommentarer
Postat av: Annemie

Ja julen verkar inte vara populärt hos dem två.. Men john har inte märkt att jag plockat fram tomtarna, han har iaf inte sagt nått än =) Mm, de bara klagar när det är vi som gör i stort sett allt. hmpf! Okej så ni var bara tre stycken. Ja var tråkigt att jag inte kunde komma, vet att du saknade mig ;) haha. Men är ju inte lång tills vi börjar igen. Kram

2008-12-11 @ 16:27:10
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0