Hej!

Tyvärr blev det ingen scrapping igår.Jag var tvungen att åka till Mio i karlskrona å diskutera priset på 8 stolar.De kan ju inte sitt jobb där på Mio.Vi var där i lördags och hittade en skit snygg stol.Vi fick hjälp, (pga,inget pris utsatt på stolen).Mannen som hjälpte oss gav oss ett pris,så vi bestämde oss för att återkomma eftersom vi ska ha 8 st stolar. Peter körde in till Mio i söndags och skulle beställa stolarna och då fick han ett annat pris.(dubbelt än det pris som mannen gav oss).Jag blev besviken och tänkte att det här måste jag bara in å reda upp.,Så vi var där igår och är nu ägare av 8 nya stolar.Mannen på Mio tyckte det var konstigt med priset,så han kollade upp det igen och då var priset billigare än i lördags med 40kr. Ibland har man tur........Detta låter som jag ställde in scrapbookingen bara för att jag skulle till Mio(hahahhaha) men så var inte fallet.Det var faktiskt så att det var bara 2 st  personer som kunde.
Ska till Lena i kväll och scrappa fasrdags present...Kaffe och lite skit snack skadar inte..

Hörs Malin

Kommentarer
Postat av: Annemie

Haha, ja om du säger det så =) Hoppas ni fick ihop nått till marie, nått fint! Ja men va bra! va snällt att de ordnar det, iaf för er som har så jädra mycket att asa på hela tiden =) haha. Det är scrapping på tisdag som vanligt eller? Kramkram

2008-11-06 @ 09:42:11
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0