God dag!!

Idag är jag helt slut å fattig efter Ullared..Vi sov där förförsta ggr  å det var verkligen värt det ,för vi gick in på g-kås i fredags kväll o handlade bara barnkläder o vinterkläder.Sen när vi kom på lördags morgon vid 06.50 så var det kö.Allt folk gick till barnkläderna o vi gick till leksakerna,där var det folktomt.Sen när vi skulle köra hem,så var det fortfarande kö.Stackarn som fick stå  ute i ösregn...
Jag fyndade scrapbooking album för 39,95 kr,,billigt..Det var rätt utplockat vid scrapbooking grejorna.Jag köpte plast fickor för 19,95kr tyckte jag var jätte billigt.
Tyvärr blev det ingen kamera idag för Expert hade den inte hemma....SUCK..Allid så när man ska ha något,,men men ..
Jag tänkte köpa en Canon powerShot  G9. hört att den ska vara bra...


Hörs,,,,,,,Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0