Halloj!!!!!

I dag är jag ledig,tur det för det blev lite sent igår på våran scrappkväll....Var inte hemma försen 23.30.Ja,man somnar ju inte direkt precis.Jag låg o tänkte på vad jag ska scrappa nästa gång,sen kom jag på att nästa scrappkväll kan jag ju inte komma för det är föräldramöte på dagis..såååå typiskt..Ja ja smällar man får ta..Jag hann iallafall med 3 st layouter igår.
Jag blev väldigt nöjd med Lars Winnerbäck layouten...Fast de andra två blev inte heller så tokiga....

//////////////// Malin


Kommentarer
Postat av: Sanne

joo det är klart att jag måste följa strömmen, haha. Men nästa vecka kmr jag;) endast för att få träffa dig malin!! hahah. nejmen då kommer jag, så vi ses då! kramkram!

2008-10-02 @ 16:51:27
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: Sanne

nehe, nu läste jag inlägget, jag kommer inte då! haha

2008-10-02 @ 16:52:20
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: Sanne

hej igen! jag kommer den 19:e. Men ska inte säga nått jag lovar, haha. Jag tycker faktiskt det ska bli skoj. Smink & hud e ju alltid bra att kunna, och ändra för guds skulle inte igen!!! haha. kram!

2008-10-08 @ 15:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0