Hejsan Hallo!!!

Tyvärr har jag sålt min kamera ,så jag kan inte ta kort på mina layouter...men men ska ta mig till k-na å köpa mig en ny på söndag....
Idag ska jag åka till Ullared g-kås..Vi ska bo i en stuga,så vi kan shoppa loss i två dagar.Jag hoppas de har fått in mera scrapp grejor.Jag brukar köpa album  o plastfikor där.De verka få in mer scrapp grejor för var gång jag är där..Tänkte att jag skulle kolla på varmluft pistol där som jag kan ha till embossing, än så länge har jag använt brödrosten till det. Brödrosten funkar faktiskt rätt bra,men då måste jag dra med den varje gång,och det är rätt jobbigt men sen klagar Peter på att hans rostad smörgås är full av glitter,,,hahahahahahha..

Nu måste jag sätta på te vatten för Anneli kommer en runda på fika...

Trevlig helg!!!!!kram kram

Kommentarer
Postat av: annemie

Kul med uppdatering malin =)Hoppas ni hittar mycket i ullared. Hälsa peter att lite glitter på smörgåsarna är väl bara dekorativt, haha. Kram kram (synes på tisdag)

2008-10-10 @ 14:50:01
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0