Hej!!!

Imorgon gäller det!!! scrapbookingmässa i Helsingborg!!!!gutt..Det blir att ta med sig den stora plånboken..
Jag hoppas att de säljer mycket till quickutz & mycket stämplar...........Ja, man lär nog handla en heldel....Men det är roligt för man hittar produkter som man inte sett innan & de har lite demo om vissa produkter...
Jag ska raportera hur det gick på mässan o vad jag handlade......


Om ni inte har något för er kan ni ju gå in och läsa på min kusins blogg..nyponbuskar.webblogg.se



/////// Malin

Kommentarer
Postat av: Sanne

haha hoppas du inte handlat upp hela bankkontot nu! det var bra där nere antar jag? nice att du länkade mig:) kramkram!

2008-09-28 @ 18:41:32
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0