Hej,hej

Ja,nu börja bloggen liknar något....Lagt upp lite blandat!!
Jag har hållt på med Scrapbooking i 1år,och det är som gift.Kan inte sluta...
Vi är några stycken som träffas varje tisdag,det är roligt för man hjälper varandra,särkilt om man får idee torka....
Nu på söndag drar vi ner till Helsingborg på Scrapbooking mässa och det ska bli roligt,men väääääldigt dyrt....

Jag kanske ska berätta lite om mig själv,jo jag är gift med Peter och vi har två barn..Fullt ös....Bor i ett hus i liten by utanför Ronneby.Jag jobbar 80%på ett litet företag utanför K-hamn.

Malin

Kommentarer
Postat av: Annemie

ja oj va det ska handlas. Jag fick pengar av john som jag ska handla för där =) En för tidigt födelsedagspresent, haha.

2008-09-25 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0