Äntligen....

Nu har jag börjat komma igång igen med scrapbookingen..
Jag har nu lagt upp lite som jag gjorde förra tisdagen..

Stella ville att jag skulle scrappa om hennes kanin Lakris. Synd att han är svart för han ser ut som en hårboll på fotona.

Jag scrappade om när Stella slutade Nollan och hon var så fin i sin nya kläning . Stella tyckte att det hade räckt med 10 min i kyrkan istället för 2 timmar.  Det var fakriskt rätt drygt, men vad gör man inte för sina barn.... : )

Allan och Oskar kör Allans elbil i vår trädgård. De hade jätte roligt. De var så söta......

Ikväll är det scrapping igen och jag ska göra födelsedags kort till Agnes, som fyller 3år imorgon.
Hoppas jag hinner lägga upp layouterna imorgon, annars lägger jag in de i veckan..

////////Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0