Hej.

Har precis lämnat barnen på skola å dagis. Här är så lugnt å skönt. Jag lovade att Stella och jag skulle scrappa idag när hon har kommit hem från skolan. Så det kommer nog ta hela eftermiddagen, fast det slutar väl med att hon sticker till en kompis efter 30min och jag sitter kvar själv och scrappa...  hahaaaha

Jag hann inte göra så mycket på scrappkvällen i tisdags.
Jag gjorde ett födelsedagskort till Agnes och sen gjorde jag en layout till en kompis (lägger upp den senare när hon har fått den)..
Jag har letat efter när nästa scrapbooking mässan är i Helsingborg och den verka vara den 27 sep, självklart ska jag dit. Vet någon något annat datum på mässan så får ni gärna informera mig........

Hej Hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0