Sommaruppehåll!!!!

Hej hej,,Lite dålig uppdatering jag vet och har hört det..

Jag har jobbat hela sommaren och har inte scrappat på 5 veckor... Jag börjar klättra på väggarna nu.
Jag ska scrappa nu på tisdag och det ska bli såååå roligt. Jag har sådan insperation nu , så nu  vet inte vad jag ska börja scrappa med.
Jag har varit inne på olika scrappsidor. Jag hittade: (Nettansscrapbooking4you.se och stellas.se), så det blir väl att beställa lite nytt material till hösten....Ingen som har några scrappsidor att rekomendera?????????

Kram/////





Kommentarer
Postat av: Annemie

Sök på google: Scraptoppen. Där finns hundratals bloggar om scrapbooking, alla de stora med som landstoken, SWEscrapbooking och mangolia (stavning?) :)Kram

2009-08-15 @ 01:19:19
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0