Hej Hej..

Idag har Linda och jag fikat å pratat skit hela förmiddagen..
 Sen kom Anticimex på besök för att kolla in våra avlopp..(trevligt jobb).
 Nu har Linda precis åkt och barnen har fått lunch, så nu är de glada och pigga igen.

Igår hann jag med tre layouter...wow..
Jag visste inte redigt vad jag skulle göra igår kväll,men insperationen bara kom....
Jag tycker att den layoutern med familjen blev riktigt lyckad. Jag tycker det är sååå fint med svart vita kort..

Jag gjorde en med nyår också. Vi var här och firade med Linda m fam å Lena m fam , så det blev en lugn och mysig nyårsafton.

Den tredje layouten var vi ute å gick på Gökalv med Marie m fam.. Det var riktigt kallt och vi höll på att gå vilse.Tur  väl var så mötte vi  en person som visste var vi var....hhahahhaaaaa..

Vi ska åka till Stockholm om två veckor till min bror och hälsa på. ...Jag ser framemot  att få se mina brors barn,det var så länge sen sist (6 mån)...Saknar de jätte mycket..
Jag måste kolla upp vilka scrapp butiker det finns där uppe, det borde finnas en hel del..Jag måste ha lite grejor till ett välkommen till världen kort. Linda ska ju snart ha en liten bebis....,Så jag kan inte vänta till mässan i Helsingborg...


Kram Kram...


Ps..Annemie du menar så här eller ds..hahahhahahaaaaa





Kommentarer
Postat av: Annemie

Va?? haha. Vad har jag nu sagt? fattar inte. Kram

2009-02-04 @ 13:25:39
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie
Postat av: Annemie

Ja just det ja! Men det är bara att skriva. Du ser ju, jag skriver ju om så ointressanta saker ibland :D Bloggen är uppdaterad med BILDER. Kram

2009-02-04 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0