Hej,,hej

Nu har jag lagt upp det som jag gjorde på träffen igår.
Jag gjorde en layout på Stella i sin älsklings kläning , som hon hade på Julafton och nyår.
Jag gjorde att födelsedagskort till Viktor och det blev jag rätt nöjd med....

Annemies födelsedagskort till mormor har jag också lagt upp på bloggen, för hon ska kopiera det till sin blogg.Jag var ju tvungen att ta hem kortet, för jag har presenterna och mormor fyller på fredag.

Jag har inte hört någonting från Scraplyckan om Slice cuttern.Lite dålig stil, tycker jag.. Nu har det gått nästan 6 veckor..Ingen bra reklam för de.... Jag kommer  inte att rekomendera Scraplyckan för någon, om de ska köpa Slice cuttern...

Idag kommer Anicka och Rossi kommer på fika. Det ska bli roligt för vi har inte träffats på ett tag.
Det kommer nog bli fullt ös på Rossi å Allan, för de är lika gamla. Sen blir det väl att inta pulkabacken och frysa häcken av sig..

Det blev ingen scrapping i söndags. Marie fick influensan (stackarn). Vi får väl ta en annan dag och bara sitta en hel dag å scrappa.


Hörs...







Kommentarer
Postat av: annemie

Fast det är nog bara vanlig magsjuka jag har, för har inte kräkts sen imorse.. Jag ska till skolan imon, känner att jag måste det. MEn får ju se hur jag mår. Kram

2009-02-11 @ 18:48:19
Postat av: annemie

Hahah =) Jag har uppdaterat nu. Gjorde det medans du kommenterade faktiskt. Dåligt med uppdatering här med må jag säga, haha. Kram!

2009-02-16 @ 19:27:14
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0