Hejsan.

Nu har jag varit i Stockholm och hälsat på min bror. Det var roligt , förutom att vi blev genpm förkylda m hosta och feber.
Jag , Katta och Filippa var i Nacka forum och handlade kläder och åt lunch.
Jag var på Panduro och handlade lite stämplar m pojkar på och svarta/ silver blommor och trä bokstäver.Jag kunde ha handlat mera , men vi ska ju till Helsingborg på mässa nu i slutet av mars.Så jag måste spara pengar nu.

Jag var inte på scrappkvällen i tisdags för jag var så förkyld, men jag var så sugen på att åka dit och scrappa lite.

Jag har aldrig varit med om att hela fam har legat sjuka samtidigt. Varken Peter och jag har kunnat jobba.
 Idag är jag hemma för Stella och Allan har sådan hosta. Det känns som att vi aldrig kommer att bli friska, men hoppas att vi är friska till nästa vecka.

Förra scrapptisdagen gjorde jag ett välkommen till världen kort till lilla Astrid och en layout till Peters mormors man som fyller 75 år. Men jag har redan gett bort det jag gjorde och jag glömde ta kort.Så typiskt..

Nu ska barnen bada badkar, Så jag får väl sluta sitta vid datorn nu...

Hörs kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0