God Morgon!

Idag är jag ledig, så skönt förutom att barnen är förskylda.

Jag hann med ett grattis kort till Maja och en layout på Allans dagis kort igår.
Jag skulle göra ett grattis kort till Stella kompis som fyller i helgen, men fick inte för Stella. Stella scrappar också.Hon tycker det är så roligt.Stella fick en kamera i julklapp.Hon tar kort på allt och alla som hon scrappa med sen.

Den 8 feb tänkte vi träffas å scrappa en hel dag.Skönt att kunna sitta en hel dag,så slipper man att stressa på tisdagen.

Idag ska jag beställa lite scrappgrejor från landstoken.Jag behöver lim. Jag har haft mina grejor i garaget och mitt lim tålde inte kylan.Sen så tänkte jag se om de har lite stämplar på pojkar..Jag har nästan bara stämplar till tjejer..

Hej Hej      Malin

Kommentarer
Postat av: Annemie

Men Malin, varför tar ni alltid dagar då inte jag kan.. :( vill ju också vara med.. jaja.

Fint dagiskort du gjort till Allan, super! =)Kram

2009-01-29 @ 07:24:34
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0