Hallo

Igår började vi scrappa igen..Jag scrappade till Post-it lappar.Det var roligt att göra något nytt.Det var Annemie som hittade det på nätet ,så hon hade scrappat med post-it lappar och den blev jätte fin.Ni kan se den på hennes scrapp blogg.
Vi väntar ju på Slice Cuttern.Jag vill ju göra barnens dagis kort med Slicen,så jag scrappade till post-it lappar istället.
Vi får inte Slicen för om några veckor.Jag tycker det är konstigt att de på Scrapplyckan inte hade tagit reda på när de kunde leverera Slicern innan de har lagt ut den på sin sida att de säljer Slice Cutter,
Ett företag (vet inte vilket) får den nästa vecka som sen skicka den till grossisten som i sin tur skicka den till Scrapplyckan och detta kan ju ta sin lilla tid.Ja ja det är bara att vänta................

Hörs!
              Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Annemie

Så Malin, bloggen är nu uppdaterad med bilder =) haha

2009-01-14 @ 22:01:10
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie
Postat av: Anonym

Uppdatera malin!! =)

2009-01-18 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0