Halloj!!!

Ja,nu är det nytt år och nya utmaningar.
 Jag har köpt slice cutter till scrapbookingen idag,Jag har beställt den på Scraplyckan.se.Hittade den sidan idag.
Mycket billigt material till scrapbooking,tyckte jag.
Hoppas att jag hinner få den innan den 13 jan ,då vi börja scrappa igen allihopa.
Jag har inte scrappat på snart 4 veckor,Det bara klia i fingrarna nu..
Det har ju både varit jul å nyår,så kameran har gått varm och igår fick vi snö.(kryss i taket),så det får bli de klassiska layouterna tex:på barnen i snön,barnen åker pulka,barnen ligger i en snödriva,barnen gör änglar,mm...hahahha...
Igår grillade vi ute i skogen och det var jätte mysigt,tills jag insåg att jag hade glömt kameran...Hur typiskt är inte det....Hur trött blir man inte på sig själv.....men men det kommer ju flera tilllfällen.....
Nu ska vi ut och åka pulka,passa på nu när snön ligger kvar....

tjingeling....


Ps: Ni som undrade vad jag hade i askarna.jag har tändstickor,men man kan ha annat om man vill....Ds


Kommentarer
Postat av: Sanne

hallå kusin!

Skönt att höra, Det är bra med mig också. Hoppas ni hade det bra på nyår. Kasnke kan komma och fika nån dag? kramar

2009-01-05 @ 20:00:50
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: Sanne

Då ska jag höra av mig någon dag när det passar! ah, vad mysigt. Det är skönt att bara ta det lugnt ibland med ju. mjoo, det hände lite grejer, som var mindre roliga, Så dom var snälla och ställde upp. Men tacktack känns bra att veta, det ska jag komma ihåg:)

2009-01-06 @ 11:54:58
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0