hej!!!!

I helgen har jag varit på Landstoken i Växjö. Jag rekomenderar att åka dit.
Jag tyckte att de hade bra priser och mycket att välja i mellan. Hade kunnat gå där hela dagen.
Stämplar hade de mycket, Annemie köpte jätte fina stämplar som hon visar på sin blogg.  

miesvensson.blogg./miie

Jag gjorde en layout i tisdags på Stellas klass, ideen fick jag av Helena (ägaren för Landstoken).
Hon hade gjort något liknande på hennes dotters klass. Jag har aldrig scrappat med gångjärn innan, men det blev bra tycker jag. Alltid roligt att testa något nytt.

Nu får man se framemot mässan i Helsingborg den 29 mars...Då ska det handlas..
Jag hoppas att de visar Slice Cuttern på mässan.......
Tyvärr har vi inte fått Slice Cuttern än,men det skulle dröja några veckor , Det är bara att vänta....

Hej Hej....


Kommentarer
Postat av: Annemie

Tack Malin. Jag vet, men ibland känns allt bara lite hopplöst.. hade väl en lite svacka i lördags bara. Jag ska iag sluta att bry mig (nästan iaf) om vad andra tycker å tänker om mig!

Ses imon, då är det scrapping som gäller =)

Kramkram!

2009-01-26 @ 07:13:52
URL: http://miesvensson.blogg.se/
Postat av: Annemie

Yes, jag kommer klockan 18.00 ikväll =) Ses då! Kramkram

2009-01-27 @ 08:08:26
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0