I väntan på Slice Cuttern!!!!

Jag har precis fått ett mail av Marie från Scraplyckan ang.Slice Cutter. Hon får inte besked försen på måndag av grossisten ,om när de kan leverera Slice .. Jag och de andra som jag ska dela den med  trodde att vi skulle få den nästa vecka.Men men vi får väl vänta..SUCK..Fast för det priset  är det värt att vänta.
Slice Cuttern kostar 1495kr på Scraplyckan och på de andra ställen som jag tittat så har slicen kostat 2195kr,,,,

Den 17 jan ska jag,Annemie och moster åka till Landstoken (scrapbooking affär).  Affären ligger någonstans i Växjö.
Har aldrig varit där,men de finns på nätet landstoken.se och de verka ha stort utbud.Ska bli intressant..

Gå in på min kusins blogg. Hon har scrappat till en Bag in box.Den blev riktigt lyckad...

miesvensson.blogg.se/miie

Kram Malin



Kommentarer
Postat av: Annemie

Va synd att den inte hinner komma tills på tisdag.. Men men, vi hinner nog använda den tillräckligt myck ändå =) Ja det ska bli kul att åka upp dit och se va de har för saker, synd bara att man är så fattig just nu, haha.

Tack! Jag blev väldigt nöjd själv med den, och jag tror min handledare med tyckte den var fin =) Kramkram

2009-01-08 @ 19:11:21
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie
Postat av: Annemie

Mm, jag hoppas med de har mycket saker där. Jag har iofs handlat en del nu med men man kan alltid hitta lite till =) Japp jag kommer på tisdag, ska bli kul att börja igen. Testa gör ett sånt fodral till vinet, var kul att pyssla med =) Jag ska ta reda på när vi ska iväg på söndag, john visste inte heller riktigt. MEn jag hör av mig =) Kram

2009-01-09 @ 13:18:10
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0