Hallo...

Jag ångrar det jag skrev sist i bloggen, för det blev snö....Är det inte typiskt nu när man trodde att det skulle bli vår.
Stella blev jätte sur för att det snöade, för jag hade lovat henne att hon skulle få ha sina nya gympadojor till skolan istället fick hon ta vinterskorna. Som tur är så har snön gott bort och idag var det en riktig vårdag.
Idag har linda varit här och fikat med sin lilla Astrid 6 veckor , så Allan blev jätte stor fast han är bara 2 1/2. 

Jo,jag scrappade igår som vanligt på tisdagar.Jag håller på med albumet till Stella. 
Jag gjorde bara två sidor..
Den ena sidan är Stella (3år) och vi skulle på nyårs fest hos Emma å Fredik. 
Den andra sidan kokar Stella (3år) kaffe inne i badrummet. Jag använde Slicen till ramarna runt korten.

Nu på söndag är mässan i Helsingborg och det ska bli en hel mysig dag.
Vi är 6st som ska åka dit och sen efter mässan så blir det shopping tur till Väla och Ikea .



Kram


Kommentarer
Postat av: Annemie

haha, ja det var kanske lit snålt. Men kan ju lägga upp resten av bilderna när jag inte har något annat att visa. smart e jag vettu =) haha.

Nej jag ska inte glömma att stälal fram klockan. Lovar! Ja det sla bli roligt på söndag, hoppas man hittar mycket fint. Men brukar man ju göra. 8 hos lena, då är vi där. Kramkram

2009-03-25 @ 19:57:34
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0