Här är den..

Nu har jag lagt upp bilden på den berömda Slice Cuttern...
Klart godkänd. Den är väldigt lätt att lära sig.
Den låter rätt mycket och ta sin lilla tid att skära ut, men värt att vänta på.
Nu vill man bara använda den till allt.

Lena å jag skulle visa Peter å Daniel igår, men det gick inte så bra. Jag hade bara tunna papper och det blev en skit hög. Jag har ju nästan allt mitt scrapp i lokalen,så vi ahde inget redigt papper. Suck..
Det går inte så bra på kopieringspapper kom vi fram till iallafall, allt kan ju inte vara bra med den...

Ska ut å gå i detta fina vår väder och Peter har tagit fram grillen så det blir grillat i dag ..GUTT..
Äntligen vår..(så blir det snöstorm nästa vecka skuller inte förvåna mig))))))

Hej,hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0