Ja jag vet...

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men jag har haft lite mycket nu och inte hunnit. Jag har inte haft min fotoskrivare igång på 2 veckor, så jag har inte fått ut några bilder.
Jag har inte kunnat scrappa på 2 veckor fast det gör ingenting , för vi har legat sjuka i nästan 2 veckor i förkyldning , hosta och feber. så jag hade kunnat göra hur mycket som helst igår..
Jag scrappade igår och gjorde 2 st layouter en på Stella och sin kusin Ebba och den andra på Allan när han mekar med sin bil.
Jag har börjat med ett fotoalbum till stella, som jag tänkte bara ha kort på Stella i . Jag gjorde framsidan igår som jag också ska lägga ut på bloggen.
Jag fick orderbekr på Slice Cuttern idag , så nu får jag den i veckan (bara längtar).Jag beställde den 5 jan å får den nu i veckan.Lite lång tid tycker jag....Men nu hoppas jag att den är bra och lätt att hantera..Vi får väl se...
Jag väntar på att få åka till mässan i Helsingborg den 29 mars...Jag tänkte kolla om de har lite till Slice Cuttern..Kul..

Nu ska jag sätta på kaffe för Annsi kommer snart..

Hej hej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0