Nu har jag varit på mässan......

Jag passar på att lägga upp allt jag handlade på mässan innan jag använder upp det...
Igår hämtade Marie mig vid 8 på morgonen sen körde vi till Lena och där mötte vi upp Ing-marie (moster),Annemie och Iren.
 Vi stannade i Hässleholm på MC och åt frukost.

Vi körde några gånger fel till mässan ,men kom precis när det öppnade kl .11 . Det var mycket folk, så det var lite jobbigt.  Allt folk skulle just vara där jag var,så är det alltid.

Jag tyckte att jag hade handlat mycket grejor till scrapp, men nu när jag skulle ta kort så var det mest papper..Jag hittade mycket fina papper denna gång, men inte så mycket roliga cardstock.

Vid kl två körde vi till Biltema och handlade till (Daniel å Claes ), Sen skulle vi köra till Väla ,men som sagt var så körde vi fel alltså till Mariehult (tror det hette så). Det var bara att vända.Tillslut hittade vi till Väla. Där åt vi och shoppade i affärerna och sen var sista anhalten Ikea. Ingen av oss skulle ha något , men på något sett så fyllde vi en kombi.
Marie hittade en snygg matta och Lena köpte en stor juckapalm (hoppas det stavas så). Jag hittade en snygg kökslampa och sen blev det smågrejor. Vi körde bara fel 1gång på vägen hem..
Det var en lyckad resa med mycket fel körningar och skratt..Precis som det brukar vara när vi är i farten..

Nu ska jag gå och lägga barnen. Allan vaknade med feber o hosta.. Nu är det dags igen med förkyldningar.. Peter var hemma idag, så jag fick kökslampan uppsatt...lite positivt iallafall..

Godkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0