Slicen har kommit...

I tisdags kväll hämtade jag slicen. Vi körde den varm. Verkligen bra köp och jag rekomendera den. Värd att vänta på.
Jag ska se om jag kommer ihåg att ta kameran med mig på kursen nu på tisdag. Så ska jag lägga ut bilderna här på bloggen.

Jag har börjat med album till barnen och det är jätte roligt att göra.Jag scrappade två sidor i Stellas. Ena sidan är när hon skulle ha sitt 4 års kalas. (Texten snövit har jag använt slicen till)

Den andra sidan var när Stella å pappa Peter lekte med kameran. (Peter är inte så skäggig nu om ni undrar).Jag gjorde hjärtarna med Slicern.

Allans Album har jag inte gjort framsidan än på utan började direkt med första sidan.Allan var 6månader på kortet. Ramen runt Allans kort har jag använt slicen.

hej hej..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0